WYSYŁKA I ZWROTY
TERMIN DOSTAWY = CZAS REALIZACJI (1-2 dni
robocze) + CZAS TRANSPORTU
Kurier DPD (1-2 dni robocze), Paczkomat InPost (1-2 dni robocze)
1. Produkty zakupione
w sklepie internetowym dostarczane są Klientowi za pośrednictwem firmy
kurierskiej "DPD" lub za pośrednictwem paczkomatów "InPost"
wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą.
2. Zamówienia
wysyłane są od poniedziałku do piątku do godziny 15:00.
3. W celu
usprawnienia dostaw informujemy, że kurierzy firmy "DPD" dostarczają
paczki do godziny 16:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy
najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu miejsca pracy (koniecznie
z nazwą firmy).
1. CENNIK
PRZESYŁEK
Koszt
przesyłki ponosi Kupujący
Ø Kurier DPD > Przelew
na konto bankowe -> Kwota do 148,99 zł > 15 zł
->
Kwota powyżej 149 zł > 0 zł
Ø Kurier DPD >
Wysyłka za pobraniem -> 25 zł
Ø Kurier DPD
> Wysyłka za pobraniem -> Kwota powyżej 149 zł
> 10 zł
Ø Kurier
InPost/Paczkomat > Przelew na konto bankowe -> Kwota do 148,99 zł
> 15 zł
-> Kwota powyżej 149 zł > 0 zł
CENNIK DOTYCZY PRZESYŁEK TYLKO NA TERENIE
POLSKI
2. ODSTĄPIENIE
OD UMOWY
Ø Mają
Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
Ø Termin do
odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana
przez Państwa weszła w ich posiadanie.
Ø Aby
skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
SINATUR
Sp. Z O.O.
ul. Pomorska 80 / 10
91-409 Łódź
e-mail: biuro@stetosklep.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia (pismo wysłane na adres biuro@stetosklep.pl ).
Ø Mogą
Państwo także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie
jest to obowiązkowe.
Ø Aby
zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo
informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od
umowy.
Zwroty lub wymiana możliwa jest za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu:
Paczkomat
LOD88M
ul. Pomorska 118, przy sklepie Stokrotka
Łódź
Tel: 512-998-887
Kurier
Ø SINATUR
Sp. Z O.O.
ul. Tamka 16
91-403 Łódź
e-mail: biuro@stetosklep.pl
Tel: 511-876-124
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w
przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Dane
sprzedawcy:
Nazwa
firmy: SINATUR Sp. Z O.O.
Adres: ul. Pomorska 80 / 10
91-409 Łódź
Adres e-mail: biuro@stetosklep.pl
Niniejszym
informuje o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ………………………………………………………………………………………………………………………
.
Numer
zamówienia: ……………………………………………………………………………………… .
Data
zawarcia umowy: …………………………………………………………………………………. .
Imię
i nazwisko konsumenta: ……………………………………………………………………….. .
Adres
konsumenta: ………………………………………………………………………………………. .
Numer
rachunku bankowego: ………………………………………………………………………. .
Data:
…………………………………………………………………………………………………………….. .
Podpis:
…………………………… .
Koszt zwrotu przesyłki ponosi Klient
Ø Koszty
zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie
zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez
Sinatur Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Stetoskopy
z grawerem nie podlegają zwrotowi
3. REKLAMACJE
Ø W
wypadku składania reklamacji Klient powinien podać:
Swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia wady.
Ø SINATUR
Sp. Z O.O. zobowiązuje
się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do
poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Ø SINATUR
Sp. Z O.O. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w
rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru
zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym
Ustawą o
szczególnych
warunkach sprzedaży
konsumenckiej.
Ø Reklamacje,
wynikające
z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego
Regulaminu, należy kierować na adres mailowy: biuro@stetosklep.pl.
Ø SINATUR
Sp. Z O.O. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z
tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w
karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient
może
zgłaszać swoje
roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres
znajduje się w
karcie gwarancyjnej.
Ø Rozstrzyganie
ewentualnych sporów
powstałych
pomiędzy
SINATUR Sp. Z O.O. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1]
Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami
przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Ø Klient
ma również możliwość dochodzenia swoich racji na unijnej platformie ONLINE
DISPUTE RESOLUTION pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/od
4. INFORMACJA
O STANIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zostaną
Państwo poinformowani o każdej zmianie statusu swojego zamówienia drogą mailową
Dane adresowe
SINATUR Sp. Z O.O.
Pomorska 80 / 10
91-409 Łódź
Pon - Pt 8.00 - 16.00 / 511 876 124 / 512 998 887
email: biuro@stetosklep.pl
Konto
ING
31 1050 1461 1000 0090 3022 6881
Wysyłka i płatność
Przesyłki do Państwa realizowane są za pomocą firmy DPD. Szczegółowy cennik kosztów dostawy znajdziecie Państwo w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY. Płatności za zamówiony towar w naszym sklepie możecie dokonać Państwo tradycyjnym przelewem na konto bankowe podane na naszej stronie lub za pomocą systemu płatności iMoje.